26.2 C
Volos
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024

Όταν η Burger King έκλεψε εκατομμύρια πελάτες των McDonald’s με ένα απλό… tweet

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στο ΣτΕ για το σήμα των POS οι οδηγοί ταξί

Την ακύρωση της υπουργικής απόφασης που τους υποχρεώνει να...

ΣΥΡΙΖΑ: Αιχμηρή απάντηση στον Π. Μαρινάκη με αναφορές για «παρέμβαση σε εσωκομματική διαδικασία»

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε στις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ κατά...

Δύο χρόνια φυλακή σε γνωστό τράπερ που παρήγγειλε κάνναβη μέσω delivery

Σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, καταδικάστηκε γνωστός...

«Αρνητές της Ινδονησίας»: Η φοβερή ιστορία των ανδρών που περιμένουν εξιλέωση από το 1945

Οι οικογένειες 20 ανδρών που φυλακίστηκαν επειδή αρνήθηκαν να...

Στις 4 Δεκεμβρίου 2018 η πασίγνωστη αλυσίδα fast food Burger King θα λέγαμε πως παρέδωσε πρωτίστως μαθήματα marketing και έπειτα υγιούς συναγωνισμού… ή και όχι.

Το απόγευμα εκείνης της ημέρας, η Burger King κάνει μία ανάρτηση στο X (τότε Twitter) γράφοντας: «brb going to McDonald’s» (επιστρέφω αμέσως, πάω στα McDonald’s).

Το tweet δεν είχε να κάνει με τίποτα άλλο, πέραν της προώθησης του φημισμένου μπέργκερ της αλυσίδας με το όνομα Whopper, το οποίο οι καταναλωτές θα μπορούσαν να απολαύσουν έναντι 1 cent υπό μία προϋπόθεση… να πάνε να το αγοράσουν από ένα κατάστημα McDonald’s.

Συγκεκριμένα για να αποκτήσουν την προσφορά, οι πελάτες έπρεπε να κατεβάσουν την εφαρμογή της Burger King στα κινητά τους. Στη συνέχεια, όταν ένας χρήστης βρισκόταν σε απόσταση περίπου 180 μέτρων από οποιοδήποτε κατάστημα McDonald’s, η εφαρμογή χρησιμοποιώντας την τεχνολογία γεωεντοπισμού ξεκλειδώνοντας την παραπάνω προσφορά.

Η ανάρτηση της Burger King

Viral

Μόλις γινόταν η παραγγελία του μπέργκερ Whopper για 1 cent, ο χρήστης έπρεπε να απομακρυνθεί από τα McDonald’s, καθώς η εφαρμογή τον καθοδηγούσε στο πλησιέστερο εστιατόριο Burger King για να παραλάβει την παραγγελία του.

Η προσφορά ήταν διαθέσιμη μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.

Η καινοτόμα αυτή προωθητική ενέργεια έγινε πολύ σύντομα viral, ξεπερνώντας τις προσδοκίες ακόμη και των πιο αισιόδοξων στελεχών της εταιρείας.

Μέσα σε εννέα ημέρες, η εφαρμογή του Burger King μέτρησε 1,5 εκατομμύρια λήψεις, περισσότερες από κάθε άλλη εφαρμογή στο App store της Apple, ενώ προηγουμένως βρισκόταν πίσω από 685 άλλα apps.

Εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των ατόμων που σχολίασαν την καμπάνια στα social media, αλλά πιο σημαντική για τους μετόχους της εταιρείας ήταν η μεγάλη αύξηση στα κέρδη της.

Συγκεκριμένα, στους 12 μήνες που ακολούθησαν, το μέσο εισόδημα κάθε παραρτήματος Burger King παρουσίασε αύξηση 30%, σε σύγκριση με 20% για τα καταστήματα των McDonald’s.



Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ