28.4 C
Volos
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου, 2024

Ένας ξαναμμένος άνδρας, δύο γυναίκες, 9.500 ευρώ και μια τράπεζα

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αττική Οδός: Τι αλλάζει στα διόδια από την Κυριακή – Πόσο θα πληρώνουν ΙΧ και φορτηγά

Νέος παραχωρησιούχος της Αττικής Οδού αναλαμβάνει η «Νέα Αττική...

Το πρώτο κατάστημά της στη Λάρισα εγκαινιάζει η Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας πραγματοποιεί τα εγκαίνια του πρώτου...

Ισραήλ: «Σκότωσέ τον πρώτος» – Η στρατηγική που δεν δούλεψε ποτέ και γυρνάει μπούμερανγκ

Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου επαίρεται ότι το Ισραήλ «τακτοποίησε τους...

Χανιά: Τεράστιο κομμάτι τσιμέντου αποκολλήθηκε από μπαλκόνι – Παρά τρίχα γλίτωσε ζευγάρι τουριστών

Δεύτερο περιστατικό με αποκόλληση κομματιού τσιμέντου από μπαλκόνι σημειώθηκε...

Ένας άνδρας ένιωσε ότι τον εξαπάτησαν αφού πλήρωσε 8.000 λίρες (9.500 ευρώ) για να προσλάβει δύο συνοδούς.

Ο ξαναμμένος άνδρας προσπάθησε να πείσει την τράπεζά του να του επιστρέψει τα χρήματα χρησιμοποιώντας κανόνες που έχουν σχεδιαστεί για τα θύματα απάτης.

Ο πελάτης απέκτησε τις υπηρεσίες τους για τρεις ώρες μέσω μιας ιστοσελίδας και τις συνάντησε σε προκαθορισμένη τοποθεσία.

Ωστόσο, αφού έμεινε απογοητευμένος από την εμπειρία, υπέβαλε έκτοτε καταγγελία στην τράπεζά του, την Barclays, υποστηρίζοντας ότι τον εξαπάτησαν, αναφέρει η Sun.

Η τράπεζα δήλωσε ότι δεν ήταν δυνατόν να καταλάβει ποια ακριβώς συμφωνία είχε γίνει μεταξύ του ιδίου και των συνοδών.

Ως εκ τούτου, η εταιρεία συμβούλεψε τον άνδρα, τον οποίο ανέφερε ως κ. H, να ασκήσει αστική αγωγή.

Ο άνδρας κυνήγησε και την τράπεζα

Αγνοώντας φαινομενικά τη συμβουλή της τράπεζας, ο κ. Η,  που η περίπτωσή του έχει γίνει viral, προχώρησε ένα βήμα παραπάνω την καταγγελία του και απευθύνθηκε  στις βρετανικές χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές.

Η Υπηρεσία Χρηματοοικονομικού Διαμεσολαβητή απέρριψε την αξίωση του κ. H και αιτιολογήθηκε ότι είχε συναντήσει τους συνοδούς που είχαν σκοπό να παράσχουν τις συμφωνημένες υπηρεσίες.

Η ρυθμιστική αρχή δήλωσε: «Οι συνοδοί μπορεί να μην ολοκλήρωσαν τα συμφωνηθέντα ή/και ο κ. Η δεν έλαβε όλες τις υπηρεσίες που ανέμενε – αλλά αυτό δεν αρκεί για να πούμε ότι επρόκειτο για απάτη.

«Δέχομαι ότι ο κ. Η μπορεί να αισθάνεται ότι η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε και ότι οι συνοδοί είναι τώρα μη επικοινωνήσιμοι.

Η ρυθμιστική αρχή δήλωσε επίσης ότι πρόκειται για ένα αστικό ζήτημα που αφορά τα δύο εμπλεκόμενα μέρη και ότι δεν φταίει η Barclays.

Εκπρόσωπος της Barclays δήλωσε: «Η προστασία των κεφαλαίων και των δεδομένων των πελατών μας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας».



Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ