23.4 C
Volos
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

«Babygirl»: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται η γυναίκα που αγκαλιάζει τις σεξουαλικές της φαντασιώσεις

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μαρίνα Σάττι: «Νιώθω αμήχανα με αυτό που συμβαίνει τώρα συγγνώμη δεν θα ήθελα»

Καμία δήλωσε δεν έκανε η Μαρίνα Σάττι στις κάμερες...

Τέξας: Ισχυρή έκρηξη σε αγωγό φυσικού αερίου – Δείτε βίντεο με την τεράστια φλόγα

Πανικός προκλήθηκε σήμερα το πρωί της Δευτέρας (τοπική ώρα)...

Αν και η Νικόλ Κίντμαν ήταν μια από τις πιο ριψοκίνδυνες προσωπικότητες του κινηματογράφου, τα τελευταία χρόνια έχει γίνει το πιο ασφαλές ποντάρισμα της τηλεόρασης. Η 57χρονη σταρ είναι πλέον σταθερό κομμάτι των limited σειρών που παρακολουθείς στην παραλία, όπως το «Big Little Lies» και τα «Nine Perfect Strangers», «The Undoing» και «The Perfect Couple».

Υποδύεται τη Ρόμι, μια σκληροτράχηλη διευθύνουσα σύμβουλο που φαίνεται να τα έχει όλα: επιτυχία, δύο ζωηρές κόρες και έναν όμορφο σύζυγο (Αντόνιο Μπαντέρας) που την περιποιείται την ημέρα και της κάνει τρυφερό έρωτα τη νύχτα

Οι σειρές αυτές έχουν μεγάλη τηλεθέαση και κρατούν την Κίντμαν στο βάθρο της, αλλά είναι πιθανό να σας λείπει η ηθοποιός που δίνονταν ολόψυχα σε οραματιστές όπως ο Τζόναθαν Γκλέιζερ, ο Γιώργος Λάνθιμος και ο Λαρς φον Τρίερ.

Η επιστροφή

Αυτό είναι που κάνει το «Babygirl» τόσο συναρπαστικό. Αυτή η ταινία της A24, που έκανε πρεμιέρα την Παρασκευή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, είναι ακριβώς αυτό που η Κίντμαν απέφευγε τα τελευταία χρόνια, μια τολμηρή ανεξάρτητη ταινία που την επανατοποθετεί στη θέση μιας από τις πιο ατρόμητες ηθοποιούς που πέρασαν ποτέ.

Σε σενάριο και σκηνοθεσία της Χαλίνα Ρέιν, το «Babygirl» ξεκινά με την Κίντμαν να προσποιείται οργασμό. Υποδύεται τη Ρόμι, μια σκληροτράχηλη διευθύνουσα σύμβουλο που φαίνεται να τα έχει όλα: επιτυχία, δύο ζωηρές κόρες και έναν όμορφο σύζυγο (Αντόνιο Μπαντέρας) που την περιποιείται την ημέρα και της κάνει τρυφερό έρωτα τη νύχτα. Αλλά είναι αυτό το είδος σεξ που θέλει πραγματικά; Μόλις ο σύζυγός της τελειώσει και αποκοιμηθεί, η Ρόμι τρέχει σε ένα άλλο δωμάτιο, ανοίγει στο λάπτοπ της ένα σαδομαζοχιστικό πορνό και οδηγείται σε πραγματική κορύφωση

«Όλα τα όντα έχουν ένα θηρίο που ζει μέσα τους», είπε η Ρέιν. «Για τις γυναίκες, δεν έχουμε πάρει ακόμα πολύ χώρο για να εξερευνήσουμε αυτή τη συμπεριφορά»

Αν και η εταιρεία τεχνολογίας της πρωτοπορεί στον τομέα της αυτοματοποίησης, η Ρόμι λαχταρά να ξεφύγει από τη δική της καθημερινότητα. Αυτός είναι ο λόγος που την ιντριγκάρει τόσο πολύ ο μαθητευόμενος στο γραφείο της, Σάμιουελ (Χάρις Ντίκινσον), ο οποίος συχνά έχει απαιτήσεις από εκείνη ενώ η «σχέση ισχύος» τους θα έπρεπε να είναι η αντίστροφη.

Δεν αργεί η στιγμή που η Ρόμι γεμίζει το στόμα της με τη γραβάτα του Σάμιουελ και ρουφάει γάλα από ένα πιατάκι, ενώ εκείνος την διατάζει. Η Ρόμι είναι αρκετά ενοχική για να μπορέσει να αφοσιωθεί πλήρως στις άγριες πράξεις τους, όχι απλώς επειδή εγκαταλείπει τον σύζυγό της, αλλά επειδή δεν μπορεί να συμβιβαστεί με τη δυναμική εξουσίας που επικρατεί στις φαντασιώσεις της.

«Ελπίζω να μην τρέμει το χέρι μου!»

Αν και η Κίντμαν έχει γυρίσει αισθησιακά φιλμ όπως το «Μάτια ερμητικά κλειστά», θεώρησε ότι οι ερωτικές σκηνές στο «Babygirl» ήταν ένα βήμα πιο πέρα από αυτό που έχει συνηθίσει, λέγοντας στο Vanity Fair: «Αυτό είναι κάτι που κάνεις και το κρύβεις στην βιντεοθήκη του σπιτιού σου».

Στη συνέντευξη τύπου για την ταινία στη Βενετία το απόγευμα της Παρασκευής, είπε ότι η σκέψη της παρουσίασής της στο κοινό την τρομοκρατούσε.

«Ελπίζω να μην τρέμει το χέρι μου!» είπε στους δημοσιογράφους που βρίσκονταν στην αίθουσα. «Αυτό σίγουρα με αφήνει εκτεθειμένη και ευάλωτη και φοβισμένη».

Αναγνώρισε στην Ρέιν ότι την έπεισε να προχωρήσει σε μια ερμηνεία που θα μπορούσε να θεωρηθεί «γυμνή» από κάθε άποψη. «Ήξερα ότι δεν επρόκειτο να με εκμεταλλευτεί», είπε η Κίντμαν. Η Ολλανδή σκηνοθέτις («Bodies Bodies Bodies Bodies») δήλωσε ότι το πραγματικό ερώτημα της ταινίας είναι η συμφιλίωση: Μπορεί ένας άνθρωπος να αγαπήσει όλες τις πτυχές του, ακόμη και αυτές για τις οποίες ντρέπεται;

«Όλα τα όντα έχουν ένα θηρίο που ζει μέσα τους», είπε η Ρέιν. «Για τις γυναίκες, δεν έχουμε πάρει ακόμα πολύ χώρο για να εξερευνήσουμε αυτή τη συμπεριφορά».

«Το τεράστιο κενό του οργασμού εξακολουθεί να υπάρχει. Λάβετε υπόψη σας, άντρες!» είπε η σκηνοθέτις.

*Με πληροφορίες από New York Times | Kyle Buchanan



Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ