12 C
Volos
Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου, 2024

Σύμπραξη Louis Vuiton και ΤikTok για να περιοριστούν τα προϊόντα μαϊμού

Date:

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων: Όλες οι εκδηλώσεις του Οκτωβρίου

Φθινοπωρινές εκδηλώσεις για όλες τις ηλικίες στο αγαπημένο spot...

Ιουλία Καλλιμάνη: Είμαι πολύ κοντά στον Θεό, μου απαλύνει τη ψυχή

«Δεν σου κρύβω ότι έχω περάσει από διάφορες φάσεις...

Μέση Ανατολή: Τροποποιήσεις και διακοπές εμπορικών πτήσεων μετά την επίθεση του Ιράν στο Ισραήλ

Πολλές αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Κόλπου...

Οι πρώην της ΝΔ που λένε όχι στους μεζέδες, στο ΠΑΣΟΚ ποτίζουν τους μπαξέδες

Αγαπημένα μου golden boys, αδικημένοι μου μικροαστοί, φτωχοί μου...

Τα προϊόντα μαϊμού προσπαθεί να περιορίσει η εταιρεία LVMH της Louis Vuitton και γι’ αυτό απευθύνεται στο TikTok.

Ο Toto Haba, ανώτερος αντιπρόεδρος πολυκαναλικού μάρκετινγκ της Benefit Cosmetics, μάρκας καλλυντικών που ανήκει στον όμιλο της Luis Vuitton, LVMH, αποκάλυψε ότι οι συνομιλίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη μιας «αναβαθμισμένης εμπειρίας αγορών» εν μέσω της παγκόσμιας επέκτασης του TikTok στην αγορά.

Σημειώνεται ότι η Benefit Cosmetics που ανήκει στον όμιλο της Luis Vuitton είναι ο μεγαλύτερος όμιλος προϊόντων πολυτελείας στην Ευρώπη.

Ο όμιλος πριν προσεγγίσει το TikTok, έχει ήδη συνάψει συμφωνία για την καταπολέμηση πλαστών προϊόντων με την εταιρία Alibaba, στην ηλεκτρονική του αγορά Tmall.

Η πιθανή συνεργασία με τo TikTok αναδεικνύεται ως μια στρατηγική κίνηση για την ενίσχυση της θέσης της πλατφόρμας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών.

Αυτό συμβαίνει ειδικά εν μέσω του φιλόδοξου στόχου της να ενισχύσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ. Στόχος μάλιστα είναι η άνοδος κατά 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024,σύμφωνα με το Bloomberg.

Φαίνεται επίσης να διαφοροποιείται από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών που εδρεύουν στην Κίνα, επειδή το κατάστημα TikTok επιτρέπει σε τρίτους πωλητές να καταχωρούν προϊόντα.

Το TikTok σημειώνεται είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

To άρθρο Σύμπραξη Louis Vuiton και ΤikTok για να περιοριστούν τα προϊόντα μαϊμού δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Περισσότερα Εδω

spot_img

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!

Εγγραφείτε στο Newsletter

- Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα
- Δεν θα ξαναχάσετε ποτε μια σημαντική είδηση

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την [link]πολιτική απορρήτου[/link] μας για περισσότερες λεπτομέρειες.


ΔΗΜΟΦΙΛΗ